V današnjem svetu, kjer si skoraj vse urejamo prek telefona ali računalnika – od sestankov in nakupov, do poslovnih dogovorov – bi marsikdo rekel, da so vizitke stvar preteklosti. Pa je res temu tako? Vizitke še zdaleč niso izumrle in še niso za v muzej. Pravzaprav so še vedno zelo uporabno orodje, če jih znate pametno izkoristiti.
Prvi vtis je še kako pomemben
Pomislite na zadnjič, ko ste se z nekom spoznali na dogodku ali sestanku. Ste si takoj zapisali njegovo telefonsko številko v telefon? Verjetno niste. Če vam je izročil vizitko, pa ste jo verjetno zataknili v denarnico ali v žep – in naslednjič, ko ste potrebovali recimo grafičnega oblikovalca, ste se spomnili ravno nanj. Ali pa ste si vsaj želeli, da vizitke ne bi zavrgli.
Vizitka je nekaj oprijemljivega, otipljivega, fizičnega. Nekaj, kar ostane. Je tisti trenutek veselja, ko brskaš po mizici in najdeš kontakt od osebe, s katero si imel dober pogovor.
Vizitka je lahko tvoj mali branding paket
Dobra vizitka ni samo ime, telefon in e-mail, čeprav so to ključne komponente. Je mini predstavitev tvoje blagovne znamke. Oblika, barve, papir – vse to nekaj pove vašem podjetju in nenazadnje tudi o vas.
Če imate podjetje, ki ponosno stoji za svojo natančnostjo in eleganco, naj bo v takšnem smislu oblikovana tudi vizitka. Če si bolj kreativen, nekonvencionalen tip – naj vizitka to pokaže. Naj bo nekaj ekstra, nekaj nepozabnega. To je priložnost, da se izraziš in pustiš pečat.
Ko zmanjka baterije…
Vsi vemo, kako hitro zna zmanjkati baterije ali pa odpove signal, ravno takrat, ko ga najbolj potrebuješ. Vizitka tega problema nima. Ne rabi Wi-Fi-ja, ne aplikacije, ne gesel. Samo iz žepa jo vzameš in podaš naprej. Enostavno.
Na sejmih, dogodkih in mreženjih, kjer gre vse hitro, je to lahko neprecenljivo.
Bolj osebno in profesionalno kot »vam kar pošljem e-mail«
Ko daš človeku roko in vizitko, si ga boš verjetno bolj zapomnil kot če ti samo reče: “Me najdeš na Linked – Inu.” Vizitka ima tisti občutek osebne note. Je bolj “človeška” od digitalnega klika. Hkrati med govorom držite očesni stik z vašim sogovornikom in ga ne prekinete s pogledi na vaš ekran – to namreč daje vtis nezanimanja, dolgočasnosti, neprofesionalnosti.
In kar je super – ne potrebuješ interneta ali sploh telefona, da jo shraniš. En žep ali prosti predalček v vaši denarnici in vizitka bo tam, ko jo potrebuješ.
Vizitke kot majhni marketinški triki
Ste že kdaj dobili vizitko, ki je bila tudi kupon za popust? Ali pa je imela QR kodo, ki vas je peljala direktno do videa o podjetju? Tudi to je danes možno. Pri sami zasnovi bodite kreativni in si drznite biti drugačni. Vsekakor pa se držite načela »Manj je več«, saj preveč nasičena vizitka sporoča nered in lahko doseže kontra efekt.
Vizitke niso torej več le za kontakt. Lahko si jih predstavljate kot majhno oglasno desko, ki pove več, kot bi si mislili.
Profesionalnost, ki se je ne da zanikati
Naj si še tako želimo, da bi bili vsi digitalno povezani 24/7, je resnica taka: ko iz žepa potegneš lepo oblikovano vizitko, se zdi, da imaš vse pod nadzorom. Deluješ profesionalno. Pripravljen si. Tudi če si freelancer ali vodja majhnega podjetja, vizitka pove, da si resen.
Če povzamemo – Vizitke ostajajo z nami in še en čas bodo del našega poslovnega vsakdana
Vizitke niso zastarele – so se pa prilagodile. Še vedno imajo svojo vrednost, ker omogočajo osebni stik, pustijo vtis in dajejo občutek zanesljivosti.
Torej ko se odločite da s te na točki, ko si boste izdelali vizitke poskrbite da bodo takšne, da resnično predstavljajo vas in vaše podjetje.
Če ne veš, kje začeti – pri Artis Linija ti lahko pomagamo. Povej nam svojo zgodbo, mi pa jo bomo spremenili v vizitko, ki bo govorila namesto tebe.