Artis Linija

Študije izvedbe

V preteklosti so nalepke veljale za nekakšen dodaten balast ali »nujno zlo«, ki pač mora biti za označevanje produkta. Leta razvoja tiskarskih tehnologij in vedno novi tehnološko napredni materiali so nalepkam zelo razširili funkcionalnost in področje rabe.

Vedno novi izzivi so nam skozi desetletja izkušenj na področju nalepk dali izjemno širino znanja, ki jo z veseljem uporabljamo pri novih projektih naših obstoječih poslovnih partnerjev kot tudi reševanju na videz nerešljivih situacij novih kupcev. Tukaj bi želeli predstaviti nekaj študij izvedbe na dejanskih izzivih naših zvestih kupcev.

Varnostna nalepka za naročnika HiDRIA

Globalno zelo uspešno podjetje nas je postavilo pred izjemen izziv. Med drugim izdelujejo pogonske agregate, kateri se uporabljajo v pomorstvu in so nenehno neposredno obremenjeni z vplivom slane vode in močnimi galvanskimi obremenitvami na ohišjih. Pogoni imajo določene servisne cikluse, kateri pogojujejo garancijska zagotovila proizvajalca. Predlagali smo varovanje glav vijakov z varnostnimi nalepkami, kateri premer je enak premeru glave vijaka in se pri poizkusu vijačenja poškoduje in s tem jasno nakaže nepooblaščeni servisni poseg, ki je pogojen z garancijskimi pogoji.

Za testiranja smo izbrani več različnih vrst varnostnih folij z odličnimi karakteristikami tako materiala kot lepila. Za tisk smo izbrali UV sitotisk, kjer barvo sušimo z UV svetlobo in s tem zagotovimo visoko odpornost na večino kemičnih in atmosferskih vplivov. Vzorce smo nalepili na vijake sestavljenega ohišja in potopili v solno kopel z dodatno galvansko obremenitvijo za čas 720 ur. S tem smo simulirali dolgotrajno obremenitev z zgoraj navedenim pogojem. Skupaj z naročnikom smo bili navdušeni nad rezultati. Kljub močni eroziji na kovinski ohišjih so bile nalepke še vedno v funkciji varovanja brez sledi vplivov solne kopeli, kar zelo dobro vidno na slikah poteka testiranja skozi časovno obdobje.

Promocijska nalepka za naročnika Radenska

Priznani distributer mineralne vode in osvežilnih pijač z bogato tradicijo se v zadnjem času poslužuje zelo priljubljene promocije svojih produktov v kavarnah in barih. Nalepka služi relativno kratek čas v obdobju promocije izdelka od približno dveh do štirih mesecev. Sicer je zelo obremenjena s kemičnimi vplivi čistil, UV svetlobo predvsem na sončnih terasah in površinskimi obremenitvami kozarcev, steklenic, pepelnikov in raznih trdih predmetov. Glavni izziv je zagotavljanje dobre obstojnosti in relativno enostavne in hitre odstranitve po poteku promocijskega obdobja brez ostankov sledi lepila, kar je predstavljalo glavno težavo obstoječih drugega dobavitelja.

Zelo zanimiv in zahteven izziv smo z veseljem sprejeli in najprej poiskali materiale visokih obstojnosti v kombinaciji z laminati za površinsko obstojnost. Za zagotavljanje ohranjanja čiste površine brez ostankov lepila po odstranitvi nalepke smo se odločili za tri opcije. Nalepka z ne-permanentnim lepilom, nalepko brez lepila s statičnim oprijemom in nalepko z DOTTY tehnologijo. Nalepke smo testirali kar v sosednjem lokalu za obdobje dveh mesecev. Študija izvedbe je pokazala najboljše rezultate z DOTTY tehnologijo, saj je nalepka »preživela« vse obremenitve, ostala na mizi brez vihanja robov. Nalepko smo odstranili brez težav in sledi lepila!

Maskirne – zaščitne nalepke za naročnika Danfoss

Naš dolgoletni poslovni partner je v proizvodnjo dodal lakirno – sušilno linijo za barvanje kovinskih ohišij ventilov. Pri lakiranju ohišij je je pomembno, da barva ne pokrije notranjosti in predvsem spojnih ter navojnih površin, kjer se kasneje nalegajo tesnila in s tem zagotavljajo tesnost ter dolgo življenjsko dobo ventilov. Sprva so odprtine na ohišjih prekrivali z lepilnimi krep – pleskarskimi trakovi, kar je v prvi vrsti zelo zamudno, saj so odprtine v veliki večini okrogle. Še večja težava se je pojavljala po odstranitvi zaščite, saj so trakovi puščali sledi lepila na ohišju, kjer so kasneje namestili tesnilne elemente pretežno iz umetnih snovi. Vedeti moramo, da se sušenje barve izvaja v komori na temperaturi 110˙C v času 50 minut. Problem se je pokazal šele kasneje ob reklamacijah že vgrajenih ventilov v uporabi. Očitno je prihajalo do reakcije med ostanki lepil in tesnili, saj so v nekaterih primerih ventili pričeli puščati na spojih.

Pred nami je bila naloga, za katero smo študijo izvedbe zastavili s ciljem poiskati eno nalepko in rešiti vse navedene težave. Podali smo se v svet avtomobilske industrije iskati ustrezne materiale. Odločili smo se zbrati večje število materialov za obsežna testiranja, katera so trajal skoraj pol leta. Testiranja vseh vzorcev smo opravili kar v času proizvodnje med menjavo tipov ohišij. Najbolje se je »odrezal« transparentni maskirni material nemškega proizvajalca z bogatimi izkušnjami na področju lakiranja v avtomobilski industriji. Ker je obarvan v modrem transparentnem tonu, je operaterju kateri namešča nalepke bistveno skrajšalo čas nameščanja in povečalo natančnost namestitve. Lepilo ima ustrezno strukturo, da drži ravno prav in se po navedenih obremenitvah z lakom in temperaturo odstrani z eno potezo in ne pušča nobenih sledi lepila! Vsem navedenem smo bili priča o veliki proizvodni optimizaciji in zagotavljanju kakovosti produktov.

Označevanje blagovne znamke PLINDOM na jeklenkah, Plinarna Maribor

Že več kot 20 let izdelujemo nalepke po ADR pravilniku za označevanje prevoza nevarnih snovi s katerimi uspešno zalagamo večino distributerjev plina v širši regiji. Iz preteklosti nam je vsem dobro znana oranžna jeklenka, katero smo srečevali praktično povsod. V zadnjem desetletju so se tudi tukaj zadeve precej spremenile, vsak distributer je oblikoval svojo blagovno znamko, kar se odraža v različnih barvah jeklenk. V Plinarni Maribor uporabljajo ovojnino, katero s termičnim postopkom skrčijo in pritrdijo na jeklenko. Skozi čas so se pokazale nekatere slabosti te metode. Tisk na ovojninah bledi, površina se ob transportu hitro poškoduje, nenehno menjavanje ovojnin, visoki stroški, …

Dobre izkušnje kupca z nalepkami so nas skupaj privedle do razmišljanja o menjavi ovojnine z nalepko. Težavo predstavlja var na jeklenki, kjer je predviden prostor za namestitev nalepke. Tako smo študijo izvedbe usmerili v iskanje materiala z lastnostmi dobrega oprijema in prilagajanja zelo grobim in neravnim površinam. Uspelo nam je pridobiti material, kateri se dobesedno zlije z neravno površino. V kombinaciji z tiskom obstojnim na kemične in atmosferske vplive nam je uspelo! Testiranje obstojnosti je trajalo pol leta, kupec je potrdil ustreznost.

PRIMERI USPEŠNIH REŠITEV – etikete za promocijo in marketing

Radenska

Pri podjetju Radenska že tretjo leto vodijo uspešno marketinško kampanjo s katero so povečali prodajo svojih produktov v kavarnah. Skupaj smo razvili namizno etiketo, ki ima naslednje lastnosti: Etiketa je laminirana z UV obstojno folijo, ki tisk ščiti pred atmosferskimi, mehaničnimi in kemičnimi vplivi. S tem smo preprečili staranje in bledenje etikete v primeru izpostavitve sončni svetlobi, hkrati pa je nalepka odporna na čistila za mizo in mehanične udarce kot je udarec z kozarcem ali ključi. Adhezivna moč lepila je dovolj močna, da se s časom robovi ne dvignejo. Na zahtevo lastnikov kavarne pa je zelo pomembno, da po odstranitvi nalepke na mizi ne ostajajo ostanki lepila. Kljub kontradiktornosti zahtevanih lastnosti smo uspešno našli rešitev. Z izrezom po nepravilni obliki in živih barvah etiketa nedvomno pritegne pozornost stranke, kar lahko vzpodbudi k dodatnemu naročilu produktov podjetja Radenska, ki jih kavarna nudi.

MemoryCanvas

Pri spletnih trgovinah, ki ponujajo personalizirane produkte je zelo pomembno, da ima stranka prijetno izkušnjo. Ta proces poteka od nakupa na spletni trgovini pa vse do prejema paketa in pregleda vsebine. Pri spletni trgovini MemoryCanavas, ki nudi tisk fotografije na slikarsko platno, svoje pakete opremijo s pozdravno mat etiketo. Tako stranka že ob prevzemu paketa dobi občutek, da se je odločila za kvaliteten in unikaten izdelek.

Zaščita občutljivih površin – hladilna ploščica računalniškega procesorja za naročnika EKWB

Podjetje EKWB je na svetovnih trgih vodilno na področju razvoja in proizvodnje vodnih hladilnih sistemov za zelo zmogljive računalniške procesorje. Pri njihovih novih projektih skupaj uspešno sodelujemo in rešujemo nove izzive. Še posebej zanimivo situacijo smo imeli ob nalepki za zaščito ploščice hladilnika računalniškega procesorja. Ta je izdelana in posebne zlitine z veliko vsebnostjo titana. Za površinsko zaščito smo izdelali nalepko »Please remove before use« z ne-permanentnim lepilom, katero kupec pred uporabo in zagonom odstrani. Žal smo ob odstranitvi nalepke na lepilu iz še do sedaj nepojasnjenih razlogov zaznali rumenkaste sledi, kar je seveda kazilo izgled in celoten vtis vrhunskega izdelka.

Odločili smo se za analizo sledi na lepilu, za kar smo vzorce s rumenkastimi sledmi poslali v laboratorij proizvajalca folije. Rezultati so nas usmerili v rabo folij brez lepila, kjer kupec ni bil zadovoljen z oprijemom nalepke. Po mnogih testiranjih smo našli material z NANO-TECH tehnologijo lepljenja, kar se je pokazalo zelo uporabno. Nalepki smo dodali še jeziček za lažje snemanje zaščite.

Pirnar

Podjetje Pirnar je s svojim inovativnim designom osvojil prestižne nagrade na svetovnih tekmovanjih. Vsa svoja premium vrata opremijo z odstranljivo nalepko, ki daje produktu dodano vrednost v očeh kupca in dodatno krepi znamko in zgodbo, za katero stoji podjetje. Ker kot ponudniki aluminijastih vhodnih vrat višjega cenovnega razreda obiskujejo sejme, daje predstavitvena etiketa dodatne informacije novim potencialnim strankam. Izrednega pomena je, da je etiketa kvalitetna in se sklada z njihovimi zaščitnimi barvami. Njihov logotip na etiketo, ki je tiskana v digitalni tehniki, naknadno natisnemo v srebrni barvi v sitotisk tehniki. S tem dosežemo »kovinski« izgled logotipa, ki je nujno potreben za doseganje njihovih standardov.

Bodifit

Prepoznavnost znamke je v nasičenih nišah kot je fitnes industrija na prvem mestu. Pri podjetju Bodifit, ki ima trenutno 7 fitnes centrov po celotni Sloveniji, so se odločili za širjenje prepoznavnosti s promocijskimi nalepkami. Obstoječim strankam so ponudili avtomobilsko promocijsko nalepko z njihovim logotipom. V primeru objave na socialnih omrežjih so pri naslednjem nakupu v njihovi trgovini nudili dodaten popust in s tem povečali uporabo promocijske etikete. Skupaj smo zasnovali etiketo, ki ima na odpadnem delu folije navodila za namestitev nalepke.

Potrebujete nalepke?

Pokličite nas na 041 643 977 ali nam pošljite povpraševanje.

Pošljite povpraševanje
chevron-down