Etikete za prehrambene izdelke

Prehrambna industrija je ena izmed najbolj zasičenih panog na našem tržišču. Že nekaj let sodelujemo s številnimi manjšimi in večjimi podjetji, ki se borijo za svoj delež trga. Brez izjem smo opazili, da so največjo rast imela podjetja, ki so imela privlačno vizualno podobo in svojo zgodbo sporočala na jasen ter kreativen način. Ker etiketa predstavlja obraz vašega izdelka in je prvi vtis vaše stranke je še kako pomembno, da jo prepriča. Zraven kvalitetne vsebine in izvirnega izgleda ne smemo zanemariti kvaliteto same etikete, ki hkrati odraža kvaliteto vašega produkta. Seveda pa je pomembna tudi cena posamične etikete, zato je potrebno najti najustreznejšo razmerje med kvaliteto in ceno.

Vrste materiala etiket za vaše živilske izdelke

  • Samolepilne papirne etikete

Papirna etiketa je primerna za suha živila, kjer želite opominjati na svojo ekološko ozaveščenost in hkrati dosegat ugodno ceno. Kljub vrhunski tehnologiji, barve na papirnih etiketah nikoli ne bodo tako žive in polne, kot na etiketah iz umetne mase. Imajo nižjo obstojnost na vlago in temperaturna nihanja ter krajšo življenjsko dobo.

  • Samolepilne etikete iz umetnih mas

Pod to kategorijo spadajo PP (polipropilen), PE (polietilen) in vinilne etikete. Pri tisku so barve žive in polne, hkrati pa so odporne na izjemna temperaturna nihanja in na vlago – to je zelo pomembno, če vaše produkte dlje časa skladiščite v hladilniku. Lepilo na teh materialih je močno in prilagodljivo za vse podlage, najbolj primeren tip materiala pa vam predlagamo glede na vaše zahteve. Tako skupaj najdemo najboljše razmerje med kvaliteto in ceno vaših novih etiket. V primeru, da je vaš produkt v tekočem stanju, etiketa iz umetne mase ne bo vpila maščob ali vode ter ostala do konca uporabe produkta nepoškodovana.

Etikete za prehrambne izdelke

CENA ETIKETE IN MINIMALNA KOLIČINA

Je čim manjši strošek etikete res najboljša rešitev?

Strošek izdelave etikete je vedno velik faktor, ko se odločate za nakup. Manjši strošek etikete in ostale embalaže pomeni večji zaslužek. Pa je res temu tako?

Kvaliteta vsebine vašega produkta je prvotnega pomena, vendar sam izgled izdelka vsekakor ni zanemarljiv. V kolikor se stranka odloča med večjim številom podobnih produktov, lahko končno odločitev odtehta prvi vtis pri pregledu etikete, ki stranko prepriča v nakup. Vaša odlična vsebina strankino odločitev le potrdi in prepriča v ponovni nakup.

Kakšna pa je minimalna količina?

Cena etikete sicer z večanjem količine pada, kar pa ne pomeni, da pri nas ni mogoče naročiti 100 ali celo 50 kosov posamičnih etiket. Najbolj konkurenčni smo pri količinah od 50 do 15.000 kos.

Primeri etiket v prehrambni industriji

Nalepke za prehrambno industrijo se lahko uporabljajo na več načinov. Najbolj razširjena je informacijska etiketa, ki vaši stranki s slikovnim in besednim gradivom sporoča, kaj izdelek vsebuje in predstavlja. Skozi etiketo torej stranki sporočate vaše poslanstvo, vizijo in jo nagovarjate, hkrati pa z vašo konkurenco tekmujete za pozornost stranke. Pod to vrsto spadajo tudi deklaracije, ki vsebujejo le informacijsko besedilo o vsebini, omejitvi uživanja in drugih pomembnih podatkih. Večina teh podatkov je zakonsko predpisanih, zato je pred tiskom potrebno vse temeljito preveriti, da ne prihaja do napak.

Na drugo strani imamo etikete za marketinške potrebe, ki so predvsem vizualno usmerjene. S temi vašim strankam sporočate vaše sporočilo in utrjujete prepoznavnost vaše blagovne znamke. Pri teh etiketah je še posebej pomembno, da so vizualno privlačne, drugačne, morda celo nekoliko drzne. Le tako bodo pritegnile pozornost potencialnega kupca in ga prepričale v nakup vašega izdelka.