Etikete za kozmetiko in farmacijo

Kozmetična industrija je skupaj s prehrambno industrijo hitro rastoča in konkurenčna niša, kjer se trendi spreminjajo iz mesca v mesec. Sodelujemo tako z kozmetičnimi »giganti«, kot je kozmetika Afrodita, nalepke pa izdelujemo tudi za butične kozmetične salone ali spletne trgovine z nakladami po 200 kosov in manj. Zaradi moderne tehnologije in prilagodljivosti v proizvodnji lahko v obeh primerih izvedemo visokokakovostne etikete, ki odražajo kvaliteto, edinstvenost in učinkovitost vašega produkta. Nalepka je navsezadnje obraz vašega produkta – s pomočjo le-te vaši stranki sporočate vašo zgodbo, navodila za uporabo in vsebino produkta. Prav zato je pomembno, da je kvaliteta brezpogojna, saj lahko le tako vašo stranko prepričate v nakup prav vašega produkta. Pozornost strank lahko pritegnemo z živimi barvami, posebnimi materiali kot je mat soft touch ali z metalnimi barvami, kjer prevladujeta srebrna in zlata – te se predvsem uporabljajo pri premium linijah produktov za kozmetiko.

Na drugi strani imamo etikete za farmacijo, pri katerih je ogromno regulacij in predpisov, ki jim moramo skupaj slediti. Izredno pomembna je berljivost, velikost pisave in obstojnost same etikete – ta se med uporabo ne sme uničit ali zbledet, saj lahko nezmožnost prepoznavanja vsebine izdelka privede do napačne uporabe, ki se lahko konča z nepopravljivimi posledicami. Etikete za farmacijo so zato med najbolj obstojnimi. Kljub poudarku na varnosti in funkcionalnosti, pa ne smemo zapostaviti sam izgled in privlačnost etikete, saj se stranke velikokrat odločajo med konkurenčnimi izdelki (v kolikor zdravilo ni predpisano na recept).

ZAKAJ IZBRATI NAŠE ETIKETE?

Trenutna tehnologija nam omogoča številne prednosti, ki vam lahko pomagajo pri optimizaciji časa, stroškov in pri popolnem izgledu etikete, ki si ga vaš odličen produkt zasluži. Pri nas lahko:

  • Izbirate med številnimi materiali, ki so si različni glede na obstojnost, namembnost in izgled. Etikete so lahko tudi zaščitene pred ekstremnimi kemičnimi vplivi. Najbolj primerni material za vaš design in potrebe vam seveda svetujemo ob pripravi ponudbe
  • Dotisk lotov in datumov uporabe pri manjših serijah, kjer ni potreben nakup stroja za dotisk pri vas, s tem pa prihranite dragoceni čas. Strošek etikete v teh primerih je praktično enak.
  • Manjše deklaracije so dobro berljive, hkrati pa visoko obstojne. Vrhunski izgled embalaže gela za prhanje lahko na primer uniči papirna deklaracija, ki se že po nekaj pranjih odlepi in naguba. Malenkosti lahko v očeh vaših strank naredijo veliko spremembo.
  • Tisk Braillove pisave z eksponentnim lakom na etiketo. Pri določenih zdravilih je pomembno, da se lahko o vsebini etikete informirajo tudi slepi in slabo vidni, kar lahko dosežemo z najbolj moderno tehnologijo tiska Braillove pisave, torej 3D občutka laka.

KAKO DOSEŽEMO, DA VAŠ PRODUKT IZSTOPA IZ KONKURENCE?

Strošek etikete je velikega pomena, vendar velikokrat manjši strošek ne pomeni večjega zaslužka. Zakaj? Stranke kupujejo z očmi, komaj po nakupu bo kvaliteta vaše produkta nekoga prepričala v ponovni nakup. Za prvi nakup pa je najbolj pomembno, da izgled vašega izdelka stranko pritegne. Tukaj je pomembno, da dobro poznate vašo ciljno publiko. Na podlagi te informacijo z dobro grafično obliko pripravimo kvalitetno etiketo, ki bo vzbudila pozornost in prepričala stranko, da v poplavi konkurence odločijo ravno za vaš produkt.