Etikete za promocijo in marketing

Kljub digitalizaciji in selitvi marketinga na socialne medije je lahko promocija s samolepilnimi etiketami izjemno učinkovita. Zaradi poplave informacij je pomembno, da etiketa posreduje pravilno in jasno sporočilo, predvsem pa je pomembno, da IZSTOPA IZ KONKURENCE. Ker je promocijska nalepka obraz vašega podjetja in znamke se zavedamo, da je kvaliteta prvotnega pomena. Z najnovejšo tehnologijo ujamemo barve vaše celostne grafične podobe (CGP) in z izbiro materiala dosežemo izgled etikete, ki se sklada z vašo zgodbo.

Kakšna je dejanska uporabnost promocijske nalepke?

Etikete za promocijo in marketing zajemajo zelo širok spekter različnih etiket in vsaka služi svojemu namenu. Zaradi različnih uporabnosti je zelo pomembno, da se pred projektom posvetujemo o namenu uporabe etiket, saj lahko le tako svetujemo najbolj primeren material in zaščito etikete.

Veliko podjetji ob ponujanju produktov ali storitev dodaja promocijske etikete s sporočilom ali logotipom znamke. V tem primeru stranka, ki čuti pripadnost vaši znamki, sama širi prepoznavnost z uporabo etikete na kolesu, avtu ali kje drugje. V kolikor še vaše podjetje ni prepoznavno je zelo pomembno, da je takšna etiketa še posebej inovativna, saj tako povečate možnost uporabe etikete.

V zadnjem času je zelo popularna namizna etiketa, ki pritegne pozornost stranke ob obisku kavarne. Te lahko promovirajo vašo storitev ali produkt, lahko pa stranko vzpodbudijo k nakupu akcijske pijače kot je Radenska ob kavi. Pri izdelavi etikete smo pozorni, da je etiketa obstojna na čistila in mehanične udarce, kot je odlaganje kozarcev. Po uporabi se nalepka odstrani brez ostankov lepila na površini. Ker so mize lahko steklene, kovinske ali celo lesene, se pri teh etiketah večinoma uporablja material z DOTTY tehnologijo, ki dosega zgoraj navedene zahteve in je prilagodljiv na vse podlage.

Ob porastu spletnega nakupovanja se vedno več lastnikov spletnih trgovin zaveda, da se prodaja ob dostavi produkta pravzaprav komaj prične. Prejet paket je prvi vtis vaše nove stranke, kar igra veliko vlogo pri celotni izkušnji nakupa. Predstavitvena nalepka z vašim logotipom na paketu lahko naredi ogromno razliko, saj s pravilno postavitvijo pusto transportno embalažo spremenimo v personaliziran paket, ki stranko pripravi na vsebino. Hkrati lahko stranko vzpodbudite k sledenju na socialnih omrežjih ali pa jim ponudite hiter dostop do kontakta, v kolikor vam želi kaj sporočiti.

Če je vaše podjetje pridobilo že kakšen naziv ali nagrado za produkt, lahko z uporabo odstranljive nalepke na to opozorite vaše stranke in tako utrdite že tako dobro mnenje o kvaliteti vašega delovanja. S tem vašemu produktu dodate premium izgled in dodano vrednost v očeh kupca.

Kako dosežemo, da vaše promocijske nalepke pritegnejo pozornost?

Vaša promocijska nalepka bo hkrati obraz vašega podjetja, zato je pomembno, da je izvedba kvalitetna, saj bo to odražalo vaše lasnosti in vizijo. Velikokrat velja načelo »Manj je več« in etikete ne napolnimo z nepotrebno vsebino in barvami, ki se ne skladajo. Črno-bela estetska izvedba lahko pritegne več pozornosti, kot preveč polne etikete, katerih barve se ne skladajo. V primeru, da je etiketa barvna pa se osredotočimo na barvno kombinacijo, kjer mi poskrbimo, da so barve žive in polne. Etikete so lahko izjemno sijajne, v zadnjem času pa se vse več naročnikov poslužuje mat »soft touch« izgleda, saj je to nov trend in hkrati daje bolj naraven, očesu prijazen izgled. Nova tehnologija nam omogoča, da etiketo izrežemo po željeni obliki, kar lahko poskrbi za unikaten izgleda vaše etikete in tako dodatno pritegnete pozornost.

Kakšen je strošek promocijske etikete?

Zaradi različnih velikosti, oblik in izbire materiala vsako ponudbo pripravimo po meri. Trudimo se, da izberemo najbolj kvaliteten ter hkrati cenovno ugoden material. S tem bo strošek vaše nove promocijske etikete nižji, ne da bi za to žrtvovali kvaliteto same etikete.

PRIMERI USPEŠNIH REŠITEV

Radenska

Pri podjetju Radenska že tretjo leto vodijo uspešno marketinško kampanjo s katero so povečali prodajo svojih produktov v kavarnah. Skupaj smo razvili namizno etiketo, ki ima naslednje lastnosti:

  • Etiketa je laminirana z UV obstojno folijo, ki tisk ščiti pred atmosferskimi, mehaničnimi in kemičnimi vplivi. S tem smo preprečili staranje in bledenje etikete v primeru izpostavitve sončni svetlobi, hkrati pa je nalepka odporna na čistila za mizo in mehanične udarce kot je udarec z kozarcem ali ključi.
  • Adhezivna moč lepila je dovolj močna, da se s časom robovi ne dvignejo. Na zahtevo lastnikov kavarne pa je zelo pomembno, da po odstranitvi nalepke na mizi ne ostajajo ostanki lepila. Kljub kontradiktornosti zahtevanih lastnosti smo uspešno našli rešitev.
  • Z izrezom po nepravilni obliki in živih barvah etiketa nedvomno pritegne pozornost stranke, kar lahko vzpodbudi k dodatnemu naročilu produktov podjetja Radenska, ki jih kavarna nudi.

nalepka oraketa

MemoryCanavas

Pri spletnih trgovinah, ki ponujajo personalizirane produkte je zelo pomembno, da ima stranka prijetno izkušnjo. Ta proces poteka od nakupa na spletni trgovini pa vse do prejema paketa in pregleda vsebine. Pri spletni trgovini MemoryCanavas, ki nudi tisk fotografije na slikarsko platno, svoje pakete opremijo s pozdravno mat etiketo. Tako stranka že ob prevzemu paketa dobi občutek, da se je odločila za kvaliteten in unikaten izdelek.

Bodifit

Prepoznavnost znamke je v nasičenih nišah kot je fitnes industrija na prvem mestu. Pri podjetju Bodifit, ki ima trenutno 7 fitnes centrov po celotni Sloveniji, so se odločili za širjenje prepoznavnosti s promocijskimi nalepkami. Obstoječim strankam so ponudili avtomobilsko promocijsko nalepko z njihovim logotipom. V primeru objave na socialnih omrežjih so pri naslednjem nakupu v njihovi trgovini nudili dodaten popust in s tem povečali uporabo promocijske etikete. Skupaj smo zasnovali etiketo, ki ima na odpadnem delu folije navodila za namestitev nalepke.

Pirnar

Podjetje Pirnar je s svojim inovativnim designom osvojil prestižne nagrade na svetovnih tekmovanjih. Vsa svoja premium vrata opremijo z odstranljivo nalepko, ki daje produktu dodano vrednost v očeh kupca in dodatno krepi znamko in zgodbo, za katero stoji podjetje. Ker kot ponudniki aluminijastih vhodnih vrat višjega cenovnega razreda obiskujejo sejme, daje predstavitvena etiketa dodatne informacije novim potencialnim strankam. Izrednega pomena je, da je etiketa kvalitetna in se sklada z njihovimi zaščitnimi barvami. Njihov logotip na etiketo, ki je tiskana v digitalni tehniki, naknadno natisnemo v srebrni barvi v sitotisk tehniki. S tem dosežemo »kovinski« izgled logotipa, ki je nujno potreben za doseganje njihovih standardov.

Pirnar nalepka