Artis Linija

Promocijske etikete kot orodje za pridobivanje novih strank

V zadnjem času so v porastu aplikacije za dostavo hrane na dom. V zelo kratkem času se je ustvarila močna konkurenca in vsak se bori za svoj kos potice, ki iz dneva v dan raste.

Eno izmed dostavnih podjetji je podjetje GLOVO, ki je pred kratkim prodrlo na naš trg. Ker se zavedajo pomembnosti »brand awarenessa« oziroma prepoznavnosti svoje blagovne znamke so se med drugimi promocijskimi kanali kot so facebook, google in TV oglasi odločili, da bodo za promocijo uporabili tudi samolepilne etikete.

OBOJESTRANSKE PROMOCIJSKE ETIKETE

Te so namestili na lokacijah oziroma restavracijah, iz katerih dostavljajo hrano. Za pritegnitev pozornosti so se odločili za obojestransko etiketo, ki smo jo natisnili v sitotisk tehniki. Žive in polne barve etikete skupaj z inovativnim in privlačnim designom pritegne naše zanimanje ter nas opomni, da si lahko ob drugi priložnosti hrano iz naše najljubše restavracije enostavno in ugodno naročimo kar na dom.

Nalepka je z pravilno uporabo in izvedbo lahko zelo učinkovito orodje za pridobivanje novih strank in nasploh za širjenje prepoznavnosti vaše zgodbe ter poslanstva. Po določenih študijah imamo zgolj 4 do 8 sekund, da pritegnemo pozornost – pomembno je, da to storimo na pravilen in inovativen način, saj imamo samo tako možnost za dobre rezultate in hitro povrnitev investicije v marketinško kampanjo. Pri Artis Linija se zavedamo, da je vrhunska etiketa ključna za ta uspeh.

samolepilne etikete in nalepke Artis linija Glovo
Primer obojestranske promocijske etikete za podjetje Glovo.

IZVEDBA IN BARVE

  1. Natančnost tiska

Človeško oko hitro zazna nepravilnosti in neravne linije, zato se pri tako kompleksnih projektih najraje poslužujemo sitotisk tehnike – ta nam namreč daje izjemne rezultate, majhni detajli so izraziti in niso megleni. Po raziskavah zaznamo velikosti do 0,1mm, kar je izredno majhno in veliko digitalnih tiskalnikov ne dosega te kvalitete tiska. Pritegnejo nas natančno narejeni izdelki in produkti in le-tem tudi bolj zaupamo.

  1. Barva

Vsa večja podjetja imajo svoj CGP (celostna grafična podoba), kateremu vseskozi sledijo. Vsebuje podatke kot so polno ime podjetja, tipografija, slogan, spletna stran in dovoljene grafične podobe. V CGP so med drugim določeni tudi Pantoni dovoljenih barv. Ker smo ljudje v veliki večini vizualna bitja in zaščitne barve hitro povežemo z drugimi stvarmi je ohranjanje enakih barv pri vseh komunikacijskih kanalih izjemnega pomena. Sitotisk tehnika nam omogoča zelo natančno usklajevanje barv in rezultat je etiketa v popolnoma vaši podobi.

  1. Izbira materiala

Pri izbiri materiala smo pozorni na več dejavnikov. Glede na mesta nameščanja etiket izberemo obstojnost materiala – zunanje etikete so veliko bolj izpostavljene vlagi, temperaturnim nihanjem in UV žarkom. Vse to znižuje življenjsko dobo nalepk in pomembno je, da izberemo najbolj primeren in hkrati najbolj ugoden material za vašo promocijsko nalepko. Pri lepilu je pomembno, da se močno drži podlage in pri odstranitvi ne povzroča preveč težav – to predvsem pomeni, da se ne lomi in trga ter se lahko odstrani v enem kosu, hkrati pa se ostanki lepila lahko enostavno odstranijo in ne pustijo sledi na sami podlagi.

  1. Hitrost izdelave

Ker gre za kompleksnejše projekte je izdelava takšnih etiket nekoliko zamudna, saj se med nanosi barv etikete sušijo. Ker pa se zavedamo pomembnosti kratkih dobavnih rokov vam lahko etikete takšnega tipa izdelamo v roku 4-6 delovnih dni.

Tim Gašperin
vodja proizvodnih procesov pri podjetju Artis Linija

chevron-down